Om frakt og levering av varer

Vi sender varene fra hovedlageret vårt i Våle. 

Mangler eller feil på levering

  Vare som mangler i forsendelsen
Hvis du mangler en eller flere varer i forhold til ordre-/leveringsbekreftelsen og dette ikke skyldes at du har restordre liggende hos oss, har vi egne rutiner for å håndtere dette så enkelt som mulig. Send en epost direkte til nettbutikk@tonelise.com.
Denne eposten må inneholde følgende informasjon:
• Kundenummer
• Ordrenummer
• Varenummer på varen som mangler.

Vi vil deretter jobbe med å finne ut hva som har skjedd og rette opp eventuelle feil.

Mottatt feil vare
Send en epost direkte til nettbutikk@tonelise.com. Denne eposten må inneholde følgende informasjon:
• Kundenummer
• Ordrenummer
• Varenummer på varen som mangler eller er feil med.

Vi vil deretter jobbe med å finne ut hva som har skjedd og rette opp eventuelle feil.

Vare skadet under transport
Hvis varen er skadet under transport, skal følgende gjøres.
• Om pakken har fysiske skader på pappesken skal det skrives en skademelding på utleveringsstedet.
• Du må ta vare på emballasje samt produktene.
• Send en epost direkte til nettbutikk@tonelise.com.
Denne eposten må inneholde følgende informasjon:
• Kundenummer
• Ordrenummer
• Varenummer på varen som er skadet.

Vi vil deretter jobbe med å finne ut hva som har skjedd og rett opp eventuelle feil.
• Når du har fått godkjent retur går du til posten med den skadde forsendelsen og emballasjen.
• Sammen med posten skriver du ut en skademelding.
• Postens skademelding sendes til Tone Lise Akademiet As.

Lovverket henviser til at du gjør ting "innen rimelig tid" og vi tillater oss å tolke dette i denne sammenheng som mindre enn 10 virkedager fra du har fått mottaksmeldingen eller hentet produktet.
Det er også veldig viktig at du skriver skademelding på postkontoret.

Tone Lise Akademiet
Tone Lise Akademiet
Tone Lise Akademiet AS
Brugata 12, 0186 Oslo
Tlf: 23 00 29 29
Org.nr: 975 853 314
Om TL Beauty Store:
Tone Lise Akademiet AS © 2012-17 Webdesign og e-handel