Kundeservice

For at du enklere skal få svar på dine spørsmål, har vi samlet de mest vanlige spørsmålene vi får fra våre kunder.


Når får jeg ordrebekreftelse?
Ordrebekreftelse sendes på e-post kort tid kjøp er gjennomført. 

Kan dere sende varene i oppkrav? 
Nei, ikke gjennom nettbutikken. Du kan får tilsendt varer i oppkrav når du ringer butikken vår på 23002929. Vi gjør oppmerksom på at det er rimeligere å bestille via nettbutikken med tanke på frakt og sendingskostnader. 

Jeg har betalt varene, kan jeg sjekke hvor pakken er i systemet?
Ønsker du å spore pakken din må du sende en mail til nettbutikk@tonelise.com. Vi gir deg informasjonen i løpet av kort tid. 

Jeg har fått ny adresse, hva gjør jeg?
Denne bytter du enkelt ved din neste bestilling.

Jeg har en faktura med gammel adresse. Hva gjør jeg?
En betalt ordre vil være låst for endringer, dessverre, så det er viktig at du endrer adressen din før du gjennomfører bestillingen. Send oss en mail så skal vi prøve å hjelpe deg!

Jeg ønsker å motta nyhetsbrev fra dere, eller jeg ønsker å melde meg av nyhetsbrevet. Hvordan gjør jeg dette?
Du kan melde deg på vårt nyhetsbrev ved å registrere deg som en ny bruker og krysse av underveis i registreringen at du ønsker å motta nyhetsbrev.  Du kan melde deg av nyhetsbrevet ved å klikke linken som kommer i bunnen av hvert nyhetsbrev.

Er det mulig å hente varene selv?
Det er det absolutt! Butikken vår ligger i Brugata 12, 0186 Oslo. Prisene og lagerstatus mellom butikken og nettbutikken kan variere så vi anbefaler deg å ringe 23002925 for riktige opplysninger.

Jeg får ikke logget inn, hva kan være galt?
Har du skrevet riktig brukernavn og passord? Ta kontakt med administrator på mail nettbutikk@tonelise.com så løser vi problemet innen kort tid! 

Kan jeg endre passordet mitt?
Ta kontakt med administrator på mail nettbutikk@tonelise.com, vi endrer det etter avtale. 

Det er feil på varen jeg har mottatt. Hva gjør jeg?
Dersom det er feil på en vare tilsendt fra oss ber vi deg ringe oss eller sende oss en mail. Vi ordner det raskt. 

Jeg fikk ikke alle varene jeg betalt for, hva gjør jeg?
For å gi beskjed til oss om at en vare mangler kan du sende en mail til nettbutikk@tonelise.com. 

Jeg ønsker å angre på kjøpet av en mottatt vare, får jeg dekket fraktutgiftene for varen jeg returnerer?
Nei. Ønsker du å returnere en vare som en angresak må du selv betale frakten for dette. Vi betaler selvfølgelig prisen du har betalt for varen, såfremt varen leveres tilbake innen angrefristen som er 14 dager etter mottatt vare. Videre er det viktig at du ikke bryter forseglingen på varer som du ønsker å angre på. Husk å sende med kvittering på kjøp så vi vet hva det gjelder. 

Er prisene inkludert moms (MVA)?
Alle prisene er inkludert MVA. Vi holder til i Norge og det påløper derfor ingen toll eller avgifter når du kjøper varer fra oss.

Sender dere pakker til Svalbard eller utlandet?
Ja, men ikke gjennom nettbutikken. Ta kontakt med TL Beauty Store på store@tonelise.com

Hva skjer om jeg lar være å hente pakken min?
Ettersom pakken din er forskuddsbetalt, vil det være dumt å ikke hente pakken, men skulle det likevel være tilfellet vil pakken bli sendt i retur til oss. I slike tilfeller vil vil vi pålegge et gebyr på 149,- fra gjeldende faktura. Du vil heller ikke få tilbake penger for den opprinnelige frakten. Resten av summen vil selvfølgelig bli kreditert. Ønsker du varene må dette bestilles på nytt.
Hvis du mener Posten er ansvarlig for returen ber vi deg ta dette opp med dem. Tar Posten på seg ansvar for returen og utgifter for frakt, vil vi kunne sende varene på nytt uten utgifter for deg.

Jeg har ikke fått ordrebekreftelse på mail. Hva har skjedd?
Det hender dessverre av og til at mail fra oss stoppes i spamfilter. Det er helt umulig for oss å forsikre oss mot at dette skjer, og vi får heller ingen tilbakemelding når mailen stoppes. 

Fremdeles noe som er uklart? Kontakt oss på nettbutikk@tonelise.com

Vi tilbyr rask utsendelse av bestillinger

Bestillingene blir behandlet fortløpende og blir sendt over til lageret vårt, der de skal plukke, pakke og sende pakkene med posten. Lageret vårt ligger hos Aditro Logistics. Aditro Logistics er Nordens ledende transportøruavhengige tredjepartslogistiker med stor erfaring i å drive effektive logistikkprosesser. I dag har Aditro egne logistikksenter på drøyt 140 000 m², der mer enn 300 ansatte hjelper kundene våre med å oppnå stordriftsfordeler og stor kundetilfredshet.

Tone Lise Akademiet
Tone Lise Akademiet
Tone Lise Akademiet AS
Brugata 12, 0186 Oslo
Tlf: 23 00 29 29
Org.nr: 975 853 314
Om TL Beauty Store:
Tone Lise Akademiet AS © 2012-17 Webdesign og e-handel