Kundeservice

For at du enklere skal få svar på dine spørsmål, har vi samlet de mest vanlige spørsmålene vi får fra våre kunder.

 

Innlogging/Endring av informasjon

Jeg får ikke logget inn. Hva kan være galt?
Har du skrevet riktig brukernavn og passord? Ta kontakt med administrator på nettbutikk@tonelise.com så løser vi problemet innen kort tid! 

Kan jeg endre passordet mitt?
Ta kontakt med administrator på mail nettbutikk@tonelise.com, vi endrer det etter avtale.

Jeg har fått ny adresse/bedriftsnavn/e-post/telefonnummer. Hva gjør jeg?
Dette kan du endre på "Min Side" ved innlogging eller neste gang du bestiller varer.

Ordre/Bestilling

Når får jeg ordrebekreftelse?
Ordrebekreftelse sendes automatisk på e-post kort tid kjøp er gjennomført. Om du ikke har mottatt en ordrebekreftelse anbefaler vi deg å sjekke spam-filteret i din mail, og om du har skrevet inn korrekt e-postadresse ved bestilling.

Sender dere pakker til Svalbard eller utlandet?
Ja, det gjør vi. Ved bestilling legger du inn hvilket land du ønsker pakken din tilsendt. Prisen på forsendelse til utlandet er 149,-.

Kan dere sende varene i oppkrav? 
Nei, ikke gjennom nettbutikken. Du kan får tilsendt varer i oppkrav når du ringer butikken vår på 23002929. Vi gjør oppmerksom på at det er rimeligere å bestille via nettbutikken med tanke på frakt og sendingskostnader. 

Jeg har betalt varene. Kan jeg sjekke hvor pakken er i systemet?
Ønsker du å spore pakken din må du sende en mail til nettbutikk@tonelise.com. Vi gir deg informasjonen i løpet av kort tid. 

Jeg har en faktura med gammel adresse. Hva gjør jeg?
En betalt ordre vil være låst for endringer, dessverre, så det er viktig at du endrer adressen din før du gjennomfører bestillingen.

Jeg får ikke opp priser på enkelte varer. Hvorfor?
En del av våre varer er kun til proffkunder, altså kunder som har tatt kurs og har diplom. Om du har diplom kan du sende bilde/kopi til nettbutikk@tonelise.com. Husk også at du må registrere deg før vi kan godkjenne deg som proffkunde.

Er det mulig å hente varene selv?
Det er det absolutt! Butikken vår ligger i Brugata 12, 0186 Oslo. Prisene og lagerstatus mellom butikken og nettbutikken kan variere så vi anbefaler deg å ringe 23002925 for riktige opplysninger.

Returer/Ikke avhentede pakker

Jeg ønsker å angre på kjøpet av en mottatt vare. Får jeg dekket fraktutgiftene for varen jeg returnerer?
Nei. Ønsker du å returnere en vare som en angresak må du selv betale frakten for dette. Vi betaler selvfølgelig prisen du har betalt for varen, såfremt varen leveres tilbake innen angrefristen som er 14 dager etter mottatt vare. Videre er det viktig at du ikke bryter forseglingen på varer som du ønsker å angre på. Husk å sende med angrerettskjema så vi vet hva det gjelder. 

Hva skjer om jeg lar være å hente pakken min?
Ettersom pakken din er forskuddsbetalt, vil det være dumt å ikke hente pakken, men skulle det likevel være tilfellet vil pakken bli sendt i retur til oss. I slike tilfeller vil vil vi pålegge et gebyr på 149,- fra gjeldende faktura. Du vil heller ikke få tilbake penger for den opprinnelige frakten. Resten av summen vil selvfølgelig bli kreditert. Ønsker du varene må dette bestilles på nytt.
Hvis du mener Posten er ansvarlig for returen ber vi deg ta dette opp med dem. Tar Posten på seg ansvar for returen og utgifter for frakt, vil vi kunne sende varene på nytt uten utgifter for deg.

Rabatter

Jeg har en rabattkode. Hvordan bruker jeg den?
Ved bestilling får du opp et alternativ å legge inn rabattkode. Denne gir deg automatisk rabatter utifra beløpet på rabattkoden.

Jeg glemte å legge inn rabattkoden min. Kan dere gjøre det for meg?
Nei, dessverre. Rabattkoden er kun gyldig om man legger det inn før ordren er gjennomført.

Kan jeg bruke rabattkoden i butikk eller når jeg ringer og bestiller varer?
Nei, dessverre. Rabattkoden gjelder kun i nettbutikken om ikke annet er spesifisert.

Feil på ordre

Det er feil på varen jeg har mottatt. Hva gjør jeg?
Dersom det er feil på en vare tilsendt fra oss ber vi deg ringe oss eller sende oss en mail. Vi ordner det raskt. 

Jeg fikk ikke alle varene jeg betalt for. Hva gjør jeg?
For å gi beskjed til oss om at en vare mangler kan du sende en mail til nettbutikk@tonelise.com. 

Produkter i pakken min har gått i stykker. Hva gjør jeg?
Av og til kan produktene gå i stykker ved forsendelse. Send bilde av varen(e) som er ødelagt til nettbutikk@tonelise.com og vi sender deg ny vare fraktfritt.

Annet

Jeg ønsker å motta nyhetsbrev fra dere. Hvordan gjør jeg dette?
Du kan melde deg på vårt nyhetsbrev ved å trykke her.

Er prisene inkludert moms (MVA)?
Alle prisene er inkludert MVA. Vi holder til i Norge og det påløper derfor ingen toll eller avgifter når du kjøper varer fra oss.

 

Fremdeles noe som er uklart? Kontakt oss på nettbutikk@tonelise.com

Vi tilbyr rask utsendelse av bestillinger

Bestillingene blir behandlet fortløpende og blir sendt over til lageret vårt, der de skal plukke, pakke og sende pakkene med posten. Lageret vårt ligger hos Aditro Logistics. Aditro Logistics er Nordens ledende transportøruavhengige tredjepartslogistiker med stor erfaring i å drive effektive logistikkprosesser. I dag har Aditro egne logistikksenter på drøyt 140 000 m², der mer enn 300 ansatte hjelper kundene våre med å oppnå stordriftsfordeler og stor kundetilfredshet.

Tone Lise Akademiet
Tone Lise Akademiet
Tone Lise Akademiet AS
Brugata 12, 0186 Oslo
Tlf: 23 00 29 29
Org.nr: 975 853 314
Om TL Beauty Store:
Tone Lise Akademiet AS © 2012-17 Webdesign og e-handel